Iustin Paraschiv, presedintele Carmistin, anunță extinderea portofoliului de produse în 2023, lansând prima gamă de ouă a brandului

Iustin Paraschiv, președintele Carmistin, unul dintre cei mai importanți jucători din industria agroalimentară din România, a anunțat dezvoltarea portofoliului de produse prin lansarea primei game de ouă, provenite de la păsări crescute în cele mai bune condiții.

În 2023, compania va extinde portofoliul prin lansarea primei game de ouă, de la găini vegetariene, sub brandul La Provincia. Acest lucru este o veste importantă pentru consumatorii care caută produse de calitate superioară și provenite dintr-o agricultură responsabilă și sustenabilă.

Carmistin este o companie cu o experiență îndelungată în producția și comercializarea produselor alimentare de înaltă calitate. Lansarea primei game de ouă sub brandul La Provincia continuă angajamentul companiei de a oferi produse sănătoase și gustoase, care se aliniază nevoilor și preferințelor actuale ale consumatorilor.

Pentru anul 2023, planul ambițios al lui Iustin Paraschiv vizează extinderea gamei de produse a companiei și îmbunătățirea continuă a calității acestora. La Provincia, brand-ul Carmistin, a lansat prima gamă de ouă – La Provincia, ouă de la găini vegetariene. Prin achiziționarea fermei din Colceag, Carmistin a început producția de ouă, provenite de la păsări crescute în cele mai bune condiții.

Această investiție nu numai că ajută la extinderea portofoliului de produse al companiei, dar promovează și conceptul de fermă tradițională, un trend care câștigă din ce în ce mai multă popularitate în rândul consumatorilor preocupați de calitatea alimentelor și de impactul asupra mediului. De asemenea, acțiunea susține dezvoltarea economică a comunității prin crearea de locuri de muncă.

Grupul Carmistin promovează conceptul de fermă tradițională și susține comunitatea prin crearea de locuri de muncă. „Prin achiziționarea fermei din Colceag, județul Prahova, Grupul Carmistin a început producția de ouă provenite de la păsări crescute în condiții optime de bunăstare. Dorim să promovăm conceptul de fermă tradițională și să susținem comunitatea prin crearea de locuri de muncă„, a declarat Andrei Brumaru, director executiv Carmistin.

Fermele tradiționale sunt caracterizate prin metode de producție mai puțin intensive și respectarea valorilor ecologice și de bunăstare animală. Folosind metode tradiționale de creștere a păsărilor, cu o alimentație sănătoasă și hrănitoare, Carmistin asigură că ouăle și produsele din carne de pasăre oferite publicului sunt de cea mai înaltă calitate.

La Provincia este un brand de referință pe segmentul agroalimentar din România, care oferă o gamă variată de produse de înaltă calitate, gustoase și sănătoase. Păsările sunt crescute în condiții optime de bunăstare în fermele La Provincia pentru a garanta clienților produse cât mai sănătoase și de cea mai bună calitate. Hrana păsărilor provine dintr-o agricultură proprie și atent monitorizată.

La Provincia nu face compromisuri în privința calității și se asigură că fiecare produs ajunge la clienți în cel mai bun mod posibil. În acest an, La Provincia a lansat prima gamă de ouă – La Provincia, ouă de la găini vegetariene, diversificându-și portofoliul de produse. Acestea se vor găsi în hipermarketurile Kaufland, la caserolă de 10 bucăți, fiecare cutie fiind ambalată manual pentru a asigura livrarea la cele mai înalte standarde de calare.

Lansarea primei game de ouă sub brandul La Provincia vine ca o continuare a angajamentului companiei de a oferi produse de calitate superioară, care să se alinieze cerințelor actuale ale publicului de larg consum. Viziunea societății actuale sprijină această direcție abordată de Iustin Paraschiv, care urmărește o dezvoltare agroalimentară responsabilă și sustenabilă, în concordanță cu interesul tot mai pronunțat al consumatorilor pentru produse sănătoase și cu un gust autentic românesc.

În prezent, Carmistin deține mărci românești puternice, grupate în trei linii de business, respectiv: pui, porc și agricultură. Carmistin se diferențiază pe piața agroalimentară din România prin faptul că include în proporție de 90% lanțul de producție agrozootehnic, de la cultivarea cerealelor, la creșterea animalelor și până la distribuția produselor și preparatelor din carne în retail.