Cum poate o tabla interactiva sa imbunatateasca productivitatea de la birou?

De cele mai multe ori, locul ideal in care poate fi amplasata o tabla este sala de curs, dar acest lucru nu inseamna ca elevii sunt singurii care pot beneficia de ea. Obiectul va putea fi la fel de bine asezat intr-un birou, pentru a-i ajuta pe cei care isi desfoasara activitatea in cadrul lui sa-si comunice mai usor ideile. 

Partea frumoasa la o tabla interactiva este ca cei care o folosesc vor putea colabora, indiferent ca membrii echipe se afla la birou sau acasa. Ei vor putea scrie si edita in timp real, fara sa-si faca griji ca mesajul lor nu va fi citit. In acest fel, proiectele de care se ocupa echipa respectiva vor fi finalizate in timp util. 

Vei economisi bani pe care ii vei putea folosi in urmatoarele tale proiecte 

Chiar daca o tabla interactiva este mai scumpa decat cea cu marker, oamenii vor observa ca au facut alegerea buna la putin timp dupa achizitionarea produsului. In mod normal, o tabla cu marker va avea nevoie de instrumente noi in mod periodic si fiind folosita in mod constant, calitatea ei o sa scada odata cu timpul. 

Tabla interactiva nu are nevoie de markere, deoarece functiile sale pot fi realizate cu o simpla atingere, sau cu niste instrumente speciale. In plus, la final de prezentare, aceasta va fi salvata si va putea fi revizionata mai tarziu, in cazul in care exista niste lucruri ce trebuie reluate. 

Ce trebuie sa ai in vedere inainte de a achizitiona o tabla interactiva? 

Dimensiunea produsului difera de la un model la altul, asa ca cei care vor sa imbunatateasca activitatea de la birou prin achizitionarea unui astfel de instrument trebuie sa tina cont de spatiul pe care il au la dispozitie. De asemenea, locul ideal este cel care le ofera tuturor participantilor sansa de a vedea ce se intampla.

In concluzie, tabla interactiva nu trebuie folosita doar in context scolar, pentru ca nu doar elevii pot beneficia de pe urma ei, ci si adultii care au un loc de munca in care trebuie sa fie foarte concentrati.